Linux Router s vetsim mnozstvim eth karet

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 6 12:02:56 CEST 2000

petrsi na jcu.cz (Petr Simek) writes:

> Jak se dava do PC 22 sitovek ? To jsou PCI nebo ISA ?

Proc to delat slozite, kdyz to jde treba pomoci VLAN patche a koupi
nejakeho switche, ktery umi 801.3Q a gigabitove karty?

Treba takovy Catalyst 2948XL ma 48x100Mb/s a 2x1Gb/s. Ale neco
takoveho uz na plne rychlosti stejne linux neutahne.

Navic je takove reseni urcite levnejsi.

Brno, Czech Republic