zpomalený zvuk II

Milan WWW Pikula www na banan.napri.sk
Středa Září 6 14:17:47 CEST 2000

Ahoj,

On Mon, 4 Sep 2000, Roman Slechta wrote:

W>nema vliv. V archivu bylo neco, ale to se tykalo vypadku
W>prehravani. Mne to hraje dobre, ale jako zpomaleny
W>gramofon.

takze to jednoznacne NEBUDE pomalym strojom, to by to robilo
vypadky. Nepoznam tu kartu, ale je mozne, ze:
	a) nevie ist 44 kHz (nastavte v MPEG plugine downsample 1:2,
	   cize 22 kHz, [to nemusi byt len hardwarom, moze to nevediet aj
	   driver]
	b) skuste nastavit mono alebo 8bit, skratka cokolvek, co zmensi
	   tok dat na polovicu.

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk