Inetd

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Úterý Září 5 23:21:04 CEST 2000

Ahoj All ..

Chci se jenom zeptat jestli jste nekdo taky zaznamenal problemy s inetd
(0.16-4) z RH 6.2. Stava se mi totiz, ze kdyz chci pristupovat na nejaky
sluzby ktery se spoustej pres subj (pop3,telnet), tak inetd neodpovida a
pusti daneho deamonka az treba za 30 a vice sec.

Dela mi to na vice strojich (nejsou moc vytizeny). Staci pak jenom
restartovat inetd a vse zase jede OK. (Nekdy to ani neni potreba a treba za
par hodinek se to zase umoudri a jese vse zase OK)

Poradi mi nekdo tedy nejakou peknou nahradu pro inetd ?

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469
       www.BudFit.cz

... Lepší být zdravý a bohatý než chudý a nemocný ...