konfigurace diald

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Září 6 15:51:06 CEST 2000

dd,
mam malou sit pripojenou pres linuxovy server do internetu pres eth0 (vstup)
a ppp (vystup), kernel prekompilovana 2.2.16 podle pozadavku v man diald a
dalsich, rh 6.1cz, diald-0.99.3, ppp-2.4.0beta2.
snazim se konfigurovat diald, ale moc mi to nejde, uz jsem se do toho pekne
zamotal ;-)
problem je takovy : poslu pozadavek na pripojeni pres ppp a slysim cvaknout
modem, ale vytaceni cisla a ani dalsi kroky uz neprojdou. dale se mi v
routovaci tabulce objevuji dalsi routy s dev=slxx, a ip, ktere jsou v
nastaveni diald, ale nemazou se, kdyz nedojde ke spojeni. asi je chyba v
nastaveni chat ve skriptu connect, ale druhy problem nevim kde hledat.
snazil jsem se prenastavit connect script, ale marne. mohl by nekdo pomoci,
prosim? eventuelne by mi pomohlo poslani jine konfigurace diald (primo na
muj mail), abych se konecne vymotal z bludneho kruhu.
nezamotal jsem se i do popisu mych problemu ;-)))?
moc dekuji
zdravi martin dvorak

 *** zdante krysi farmy!!! ***