Raid a SCSI

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Září 6 17:42:37 CEST 2000

Dobry den,

"Korinek, Jan" wrote:

> Dobry den vespolek.
>
> Mam takovy maly problemek s $SUBJ, nejsem si vedom, ze bych si neco
> nakopnul v conf.modules, jedine, co jsem udelal, je upgrade jadra z
> test5 na test7, nicmene depmod -a mi jaxi nesvazuje funkcnost SCSI
> radice s funkci raid0.
> Kdyz se kouknu do modules.dep, tak jedina vazba tohoto se tykajici je
> raid0 je zavisly na md.
> No jo, ale me se potom ten device nestartuje. Skonci mi to na enter
> root password a smidliky.

pokud potrebujete mit v dobe, kdyz jeste neni pripojen svazek / k
dispozici drivery pro scsi a raid apod, je nutno je zakompilovat
do jadra. V uvahu to pripada zvlaste, pokud mate na tom raid-u
prave svazek /, pripadne /lib, kde jsou k nalezeni ty moduly,
ktere chcete nahrat, ze...

Dalsi vec je, ze depmod vubec nevi, ze chcete pouzivat raid0
prave pres disky na scsi. Proc by taky, vzdyt ten modul muzete
pouzit pres IDE disky, ze...

> Kernel 2.4.0-test7, depmod 2.3.10-pre1
>
> conf.modules
> install scsi_hostadapter
> install raid0
> alias eth0 eepro100
> alias scsi_hostadapter ncr53c8xx
> alias sound emu10k1

Kouknete se do man-u modules.conf. Zrejme nevite, co znamena
direktiva install.
Dale by vas mohl zajimat man k souboru /etc/modules...

Videl bych to tedy suma sumarum takto:

vyhodit dve radky z conf.modules, ktere zacinaji na install, a do
souboru /etc/modules dopsat:

scsi_hostadapter
raid0

Tohle by to melo vyresit. Mozna budete potrebovat k tomu modulu
raid0 jeste nejak zadat, pres ktere disky chcete ten raid
udelat... Parametry toho modulu neznam...

> Za rady jine, nez pouzivas testovaci jadro, taxe nediv predem dekuju.

Prosim :-)))

> Honza

> |Jan Kořínek              |

zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72