Problemy s ISDN

Martin Moravcik moravcik na telecom.sk
Středa Září 6 21:34:17 CEST 2000

Hi!

> pred par hodinami jsem mel poprve moznost rozbehavat ISDN pod Linuxem a
> dopadl jsem jak sedlaci u Chlumce.
>
> Jde o kartu Fritz PCI PnP, pouzivam jadro 2.2.17, driver HiSax a
> isdn4k-utils-3.1-22. Vse vypada dobre, karta se detekuje a zda se, ze i
> funguje, protoze s pomoci skriptu z www.stk.sk se lze dostat az do
> stadia, kdy bezi ipppd a je nahozeny interface via ifconfig.
> Bohuzel zhruba po trech az ctyrech vterinach oopsne kernel s oblibenou
> hlaskou "Ayee, killing interrupt handler" a "In swapper task - not
> syncing" a je po legraci.
 menit jadro na 2.2.16 je zbytocne aj pri nom to pada
 mne sa to stava tak raz za tri dni, nastastie sa masina restartne a
vsetko bezi dalej(reiserfs to isti)
povedal by som ze problem bude bud s kompresnym modulom(lzs) alebo s
enkapsulaciu syncppp
pripadne ipppd,
ak sa vam to podari nejako vyriesit napiste som zvedavy

Martin