Instalace Red Hat 6.0 / 6.2

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Září 7 06:27:00 CEST 2000

> Mozna nejaky problem s pameti - neni to DIMM 133 ? Nebo nejak spatne
> nastavena memory hole v BIOSu .

Procesorom to zrejme nebude, ci su pamete PC100 alebo PC133 je
principialne
jedno, nastavenie memory hole v BIOS by si Linux tiez nemal
vsimat, tkaze
to bude niekde inde.
Chcelo by to presnejsie informacie o HW (presny typ MB, Graficku
kartu,
pazvukovy obvod, ...)

Po zobrazeni prvej textovej spravy skuste na spodny riadok
napisat :
linux expert text mem=65000k
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243