office-cestina,Suse, Sun

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Září 7 07:15:22 CEST 2000

> Jeste jednou reaguji na tema Star Office 5.1
>
> Chtel bych predem podekovat lidem od Suse, za snahu o pocesteni Linuxu
> vubec a za prispevky do diskuze.
>
> Reaguji:
> Ale neni mozne jen tak preinstalovat Star Office 5.1 na 5.2.
>
> Samozrejme v 5.2 je cestina lepe resena a chapu, ze neni potreba se
> zabyvat verzi 5.1, ktera ma s cestinou velke problemy, kdyz existuje lepsi
> verze.
>
> Jenomze nevim jak ostatni, ale u me je Star Office 5.2 hrozne pomaly.
> Hrabe a hrabe. A to mam 64 MB a kolega 80 a ma ty same problemy. A to uz
> [...]
Mozna, bude-li uspesne dotazen do konce projekt koffice nebo ABIWord, bude
tato neprijemna vlastnost SO pricinou jeho upadku. Dost zamrzi, ze pouzivani
takoveho, jinak schopnostmi slusneho kancelarskeho baliku je podmineno
patricne dimenzovanym PC.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz