Chyba ve mne nebo v g++?

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Září 7 10:07:16 CEST 2000

 > uz nekolik hodin se peru s nasledujicim problemem: mam program v C++ a v
 > nem STL list L, ktery obsahuje seznam instanci tridy A. Kazda z nich pak
 > ma v sobe svuj dalsi list Lb instanci tridy B. K obema seznamum (L i Lb)
 > by se melo pristupovat pomoci iteratoru. Potiz je v tom, ze pokud
 > pouziji iterator listu L a pres nej zavolam funkci z instance tridy B,
 > ktera operuje s listem Lb, nefunguje v teto funkci porovnani s Lb.end().
 > Kdyz udelam totez, ovsem nebudu se na B odkazovat iteratorem, alebrz
 > primo, vse funguje jak ma.

 Dobry den. 8-)
 Nepomuzu Vam jinak nez sdelenim, ze tam taky nevidim zadnou Vasi
chybu... Zkousel jsem se podivat, kam v tech ruznych pripadech
ukazuje end, ale protoze je to netrivialni a nemam na to cas, nemuzu
pokracovat, proto pokud se tim budete dale zabyvat, mozna by prave
toto melo smysl zjistit. A pak zjistit, ktera akce to end() posune do
pryc. 8-)
 Zdravi
                            Jacek Kopecky
--
http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj      ICQ: 49514837
Finger  kopeckyj(at)alpha.inf.upol.cz for Geek Code.