Chyba ve mne nebo v g++?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 7 10:54:55 CEST 2000

On 07/09/2000, Petr Novotny wrote:

> Tak jsem zkusil Visual C++ 6; po pridani "using namespace std;"
> se to prelozi, spusti a spadne na Access Violation ve stejnem
> miste jako u vas. Takze jsou dve moznosti:
>
> 1. Chyba je ve vas; tohle fungovat nemuze.
> 2. Chyba je v referencni implementaci STL a jak gcc, tak VC++ 6.0
> z ni vychazeji.

Tak nevim, ale prave jsem zkousel ruzne testovat co a jak a vysledek je,
ze:

t1.sList.end() != tIter->sList.end()

Pricemz ale (*t1.sList.begin()) vraci stejnou hodnotu jako
(*tIter->sList.begin()), ovsem t1.sList.begin() != tIter->sList.begin()

Iterator snad ale nevraci kopii objektu, na nejz ukazuje, nebo ano?
Uz me z toho brni hlava, jak premyslim, kde se co duplikuje, kam co
odkazuej atd. Zlaty cecko :)

S pozdravem

                          All rights reversed