pppd demand a falesne vytaceni

Milan Suchanek such na automator.cz
Čtvrtek Září 7 12:03:25 CEST 2000

> Pouzivam pppd v rezimu demand a obcas se stane ze to zacne vytacet aniz
> bych vedel (byl schopen zjistit) proc.
> Da se nekde videt ktery paket spojeni nahodil?
> Neco jako zapisuje ovladac isdn do dmesg (OPEN 192.168.2.1,1056 ->
> xxx.xxx.xxx.xxx,80), kde lze velmi pekne najit, ktra aplikace pozaduje
> linku na internet.

Me to delaly  nejake wokenni broadcasty, tak jsem je pres ipchains zatrhnul
a byl klid. Chce to opravdu zapnout tcpdump a podle vypisu urcit, co to
dela. Pppd ma v sobe podporu filtrovani paketu, ktere mohou/nemohou vyvolat
demand dial, ale po delsim RTFM jsem zjistil, ze to chodi pouze na NetBSD,
takze jedine pres ty ipchains.

> Petr Zapadlo

Milan Suchanek
Lintech spol. s r.o.