mkisofs nechce vytvorit iso

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Září 7 12:45:46 CEST 2000

Dne Čt, 07 zář 2000 jste napsal(a):

> Mel jsem za to, ze "/mnt/dos/data/" je adresar s daty a
> "/mnt/dos/temp/data.iso" je soubor, ktery se ma vytvorit.
>
> Jaky vyznam ma potom "/mnt/dos/data/"?

Cela legrace je v tom ze to nemate ve spravnem poradi ani se spravnymi parametry.
Tady je zjednoduseny priklad

mkisofs [-r] [-J] -o /data/image/moje_image.iso  /kde/jsou/ty/data
  další parametry
  -a přida i soubory se znakem ~
  -b soubor cesta na boot soubor

  -r RockRidge rozšiřené nazvy
  -J Totéž pro Window95 (Joliet)

Poradne jsem si neprehledl vas prikaz takze jsem si nevsiml ze je cely napsan ponekud nespravne.
Dan