diald a vytaceni iol

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Září 7 12:46:20 CEST 2000

> na jaky retezec mam cekat nebo jaky poslat po spojeni modemu.
> resil nekdo podobny problem? prosim, pomozte.
> pokud to bylo v konferenci, nebo je to nekde na webu, staci nasmerovat a
> zaroven se omlouvam, ze jsem to nenasel.
>
> cast nastaveni diald
> connect '/usr/sbin/chat -v "" "ATZ" OK "ATX3E1Q0S0=0&C1&S0M0" OK
> "ATDT0971103311" TIMEOUT 30 CONNECT "" ogin:--ogin: "xxx" "word:" "zzz"

Jestli se nepletu, tak jste nepouzil CHAP. V /etc/ppp/chap-secret (nebo tak
nejak) je treba nastavit username a password a take je treba rict diald, pod
kterym uzivatelskym jmenem se budete hlasit. Je to vsechno krasne popsane v
manovych strankach k pppd, diald, chat a jeste k tomu jsou nejaka HOW-TO.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581