Snad vyreseno: Re[6]: mkisofs nechce vytvorit iso

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 7 13:19:43 CEST 2000

On 07/09/2000, charlie76 wrote:

> Postupoval jsem podle navodu na root.cz ??-)
> asi spatne...

Vy jste postupoval dobre (tedy podle toho navodu), bohuzel se z povelu
nejak vytratilo presmerovani stdout do souboru :(
Spravne tedy ten povel vypada napr. takto:

mkisofs -R -J -l /root/mojedata/ >/root/image.raw

Opravil jsem to a omlouvam se za Roota vsem, koho to spletlo.

S pozdravem

                          All rights reversed