kompilace jadra -> nejdou sitovky

riha na isss.myto.cz riha na isss.myto.cz
Čtvrtek Září 7 14:01:36 CEST 2000

Preji hezky den,

  z jadra 2.2.12-20 jsem se pokousel upgradovat na 2.2.15. Jadro jsem
nakonfiguroval, zkompiloval, udelal jsem make modules i make
modules_install. Pri konfiguraci jsem dal y na podporu site a na vse, co s
ni souviselo (doufam).
  Potiz je, ze kdyz se pokousim nabootovat s novym jadrem, nenajdou se
sitove karty (1 x eth, 1 x vzdusny pripojeni). Pri startu to napise
Delaying eth0 ... [failed]

Cely postup jsem opakoval nekolikrat s ruznou konfiguraci jadra, dokonce
jsem se pokousel nakombinovat i novy soubor modules.dep se starym (jestli to
ma na neco vliv), ale situace je stale na chlup stejna.

Pokud nabootuju zpet se starym jadrem, vse jde OK.

Nejsem zkuseny spravce Linuxu, zrejme se jedna o nejakou drobnost, na
internetu jsem vsak nenalezl nic, co by mi pomohlo.

 Pokud muzete, prosim poradte.

Dekuji, s pozdravem B. Riha.