Rychlost a kapacita routovani (was Linux Router s vetsim mnoz stvim eth karet)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Září 7 16:35:07 CEST 2000

> Znam osobne ty lidi, co hardware vybirali. O zadnem z nich nemuzu
> rict, ze by to byli nevzdelanci. Na hardware bylo vypsano vyberove
> rizeni, pozadavkum vyhovelo cisco. Proc se neprihlasila ta tajemna
> neznama firma s tim super hardwarem?

Nic v zlom ale nepoznam router, ktory by bol rychlejsi ako CISCO.
A to som cital uz o vselijakych variantach s linuxom a napodobeninami.
Ale stale CISCO bolo rychlejsie.
Z opacnej strany je zase pravda, ci potrebujem taku bezpecnost,stabilitu a
manazovanie aku poskytuje cisco, alebo sa vrtam v linuxe a clovek co pride
po mne, bude z mojich konfigurakov jelen :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2