preklad pro LRP (Was: Re: LRP + Proxim Symphony)

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Září 7 17:17:38 CEST 2000

Zdravim,

> :) to jsme byli my dva co jsme se nedavno bavili o prekladu neceho pro
> LRP?

ano :-)

> No kazdopadne ja uz jsem to vyresil, sice ne nejlepe, ale vyresil. Proste
> jsem uposlechl (jedinou) radu z konference o LRP, potupne jsem si
> nainstaloval Debian Slink, prelozil (byl to tcpdump patchnuty aby umel
> VLANy) a svete div se - ono to normalne jede. Bez generate_library. Totez
> prelozene na RH5.2 nefunguje. Osobne to nechapu, ale nemam cas nad tim
> hloubat.

Nevim, mne se zatim nechce to vzdavat a tak po volnejch chvilich s tim
scriptem stale zapasim. Domnivam se, ze uz jsem prisel na ten prvni parametr
- myslim si, ze je to cesta k stavajici "ocesane" knihovne a ze ten script
umi potrebne funkce k ni pridat. Takze by zrejme stacilo

./generate_library stavajici.libc.so.v.LRP /usr/lib/libc.a nova.libc.so program1

a jen by to melo pridat funkce, ktere potrebuje "program1" a ve
stavajici.libc.so nejsou. Takhle asi pujdou vytvorit vsechny knihovny, ke
kterym je v /usr/lib/ k dispozici .a

Jenomze treba program proxcfg (nastaveni karet Proxim) nebo cardmgr (pro
WaveLan) chteji jeste ld-linux.so - a pro ten jsem tvar .a nikde nenasel.

Tohle ale snad neni jen LRP-specificke, takze nam treba nejaky odbornik na
knihovny poradi :-))

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin