Linux a teploměr

Zdenek Svarc svarc na breclav.net
Čtvrtek Září 7 17:37:22 CEST 2000

Ano, chci merit venkovni teplotu. Za ty dva dny hledani jsem nasel spoustu tipu,
navodu i hotovych meterologickych stanic. Hodlam to nejak zesumirovat, prakticky
vyzkouset a vysledky dam k dispozici. Dokonce jsem narazil na teplotni HOWTO :-)

http://www.nexuscomputing.com/linux/dthowto.txt (tip poslal Daniel Smolik)

    zd