Rychlost a kapacita routovani (was Linux Router s vetsim mnoz stvim eth karet)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Září 7 17:38:50 CEST 2000

http://www.extremenetworks.com/products/datasheets/bd.asp

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science