domena

ivo hanuška - konference hanuska.conference na main.trade-cz.com
Čtvrtek Září 7 19:29:20 CEST 2000

> Ano, a navic pridat meno.domena.sk do Cw v sendmailu (ci locals v
> qmailu).

Pokud ale mate existujici stroj meno.domena.sk a tento stroj ma postu
prijimat tak ani MX nemusite delat. Pak jenom doplnit do Cw meno.domena.sk.

> Myslite neco jako
>
> domena.sk  IN  NS  nekde
>    IN MX  stroj.domena.sk
> meno.domena.sk IN CNAME domena.sk
>
> To nezkousejte - meno.domena.sk se razem stava tez domenou.

MX zaznam nesmi ukazovat na CNAME (i kdyz sendmail to snad dokaze rozplest).
Staci udelat neco jako:

meno   IN CNAME serverobsluhujiciostatnisluzby.domena.sk
meno   IN MX 0 serverkteryprijimapostu.domena.sk

Hanuska