PLIP - problem - zarizeni ci zdroj jsou jiz pouzivany

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Čtvrtek Září 7 20:48:17 CEST 2000

On Thu, 07 Sep 2000, you wrote:

> Zkuste odstranit modul lp, ppa, nebo jiny, ktery paralelni port pouziva.

Ani lp ani ppa ani nic jineho tam myslim nemam (rozhodne se tak tvari
/proc/devices), ale kdyz jsem zkousel lp tak to normalne slo vsunout bez reci
a bez meneni cehokoliv, ne uz tak v pripade ppa a imm.

		David Siska