problem s mountem NetWaru a cestinou

Vladislav ©vadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Čtvrtek Září 7 22:37:39 CEST 2000

Moc prosim o nasmerovani.

Drive jsem normalne mountoval Novellovske svazky (ncpmount). Videl jsem sice
misto cestiny klikyhaky, ale to mi nevadilo, protoze jsem soubory mohl
kopirovat, zatarovat cele adresare, v pripade havarie zase z archivu vybrat,
obnovit zpatky na Novella a cestina byla OK. Mel jsem to celkem
zautomatizovane, takze jsem si nevsiml presne, kdy zacaly problemy. Myslim,
ze s instalaci RH6.2CZ. Ted se mi sice svazek namontuje, jenze nektere
soubory s cestinou maji problem na urovni "soubor neni platnym atd..." a
vubec nejdou ani zkopirovat. Mam pocit, ze proto, ze nektere znaky, kterym
linux nerozumi, se neprevedou (resp. nezobrazi) na ? ale mylně se zobrazi na
nepripustne znaky a je zle.
Dekuji
Vlada Svadlenka

--