kompilace jadra -> nejdou sitovky

riha na isss.myto.cz riha na isss.myto.cz
Pátek Září 8 10:38:14 CEST 2000

Dobry den,
 tak jsem vyzkousel snad vsechny navrhy, bohuzel situace byla naprosto
stejna.
var/log/messages nevypisuje nic o sitovkach

zadal jsem volby:
"Loadable module support" --> "Kernel module loader"
"Loadable module support" --> "Set version information on all symbols fol
modules"

zkousel jsem depmod -a (probehne OK).

Jeste jednou uvadim, ze se snazim prejit z jadra 2.2.12-20 na 2.2.15. Kdyz
po make bzImage, make modules a make modules_install zkontroluji
/lib/modules/2.2.15/net, je tam pouze soubor dummy.o.
V /lib/modules/2.2.12/net je ale spousta souboru, vcetne airo.o a pcnet32.o.
Me amaterske zkusenosti mi napovedely, ze bych tyto dva soubory mohl
nakopirovat do modulu zkompilovaneho jadra, coz jsem take provedl. Pak jsem
zadal depmod -a, ten me ale napsal neco o spatnych symbolech. Rebootoval
jsem s novym jadrem a sitovky opet vesele nenabehly...

Nepomohlo by, kdybych sehnal novejsi jadro?

Pokud mate jeste nejake navrhy, prosim porade.

Diky, s pozdrevem B. Riha.