Zistenie IP z PID alebo mena terminalu...

Stanislav Lofaj lofaj_stanislav na novitech.sk
Pátek Září 8 11:24:03 CEST 2000

Potreboval by som v programe zistit IP stroja ktory dany proces spustil.

Info z UTMP filu nedostatocne... (niekedy je tam orezane meno pocitaca)
Berme len pripad ze ma pripojeny nejaky terminal a urcite sa prihlasi zo
siete.

Ak mi niekto poradi aspon sekvenciu prikazov pod linuxom,
mohol by som si to pozriet v zdrojakoch prislusnych programov

Rada akoze napis si novy telnet demon nepomoze ( co ak sa prihlasi
niekto inak rlogin atd... ???)

        Dakujem.
                    Stano

P.S.
Alebo poradte nejaku diskusnu skupinu pre UNIX Programmer.