Katalog pro media

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Září 8 13:02:29 CEST 2000

> Abych nebyl az tak strucny, napriklad:
> find /mnt/cdrom -type f -printf "%s %p\n"
>
>     David Trcka

Ve windowsech jsem se setkal s dvema aplikacemi na toto tema. SmartCat a
MediaCat. Obe se chovaji jako win pruzkumnik tj. zobrazuji adresarovou
strukturu vc. souboru a nekdy i obsahu archivu. Jde tim prochazet jako v
kazde jine strukture, takze nemusim vyhledavat jinymi prostredky jako
kdybych to napr. smeroval prikazem ls do souboru ci na tiskarnu. Nactene
media jsou samozrejme soucasti katalogu natrvalo a lze se k nim kdykoliv
vracet, aniz by medium muselo byt fyzicky pritomno.
Muj dotaz smeroval prave na obdobu takove aplikace pro linux. At jiz pro
textovou konzolu nebo s grafickym rozhranim pro x-ka.
Reseni, kdy jednim nastrojem neco ulozim do souboru (popr. vytisknu) a
druhym nastrojem v tom potom cokoliv hledam nezavrhuji (ostatne u toho to
asi skonci), ale na mysli jsem je nemel.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz