Odisntalce rpm po upgrade RH

Eiselt eiselt na lybar.cz
Pátek Září 8 15:56:00 CEST 2000

    Pokud pominu to ze pri pokusu o odinstalaci rpm -e ypbinf-3.3-28 mi to
nedovoli protoze je obsazen v yp-tools-2.4-1 a pri pokusu o smazani rpm -e
yp-tools-2.4-1 mi to nedovoli protoze je obsazen v ypbinf-3.3-28, se mi
preci jen podarilo nejake rpm smazat.

     Zajima mne vsak proc se v prikazu df snizi hodnota Used, ale % Use
zustava stale na 100%. Je potreba udelat jeste neco ve stilu Win95 - vysypat
kos? Kolik volneho mista musi byt aby slo spustit xfs (docetl jsem se v
archivu ze nedostaek mista muze zpusobovat to, ze mi nenajizdi X  pro chybu
"Font fatal server error..")

Milos Eiselt
.