kompilace jadra -> nejdou sitovky

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Září 8 14:29:30 CEST 2000

ovladace pro prislusne sitove karty musi byt prelozeny jako moduly,
pokud je pak mezi moduly chcete hledat. to znamena po 'make menuconfig'
nebo co pouzivate musite u prislusnych ovladacu nastavit volby tak, aby
se jako moduly zkompilovaly (tj. mit u nich [M]). mimochodem, mate je
tam vubec v nabidce? jestli ne, nezapomente si nastavit 'Code maturity
level options/Prompt for development and/or incomplete code/drivers'.
potom make dep;make clean;mage bzImage;make modules;make modules_install
a zkontrolujte /lib/modules/2.2.15/net. a nebo se na to vsechno
vykaslete, stahnete si treba od redhatu rpmko zdrojaku 2.2.16-3, tam to
mate vsechno defaultne nastaveno tak, aby to behalo (nejspis ;-) )

riha na isss.myto.cz wrote:

> Dobry den,
>  tak jsem vyzkousel snad vsechny navrhy, bohuzel situace byla naprosto
> stejna.
> var/log/messages nevypisuje nic o sitovkach
>
> zadal jsem volby:
> "Loadable module support" --> "Kernel module loader"
> "Loadable module support" --> "Set version information on all symbols fol
> modules"
>
> zkousel jsem depmod -a (probehne OK).
>
> Jeste jednou uvadim, ze se snazim prejit z jadra 2.2.12-20 na 2.2.15. Kdyz
> po make bzImage, make modules a make modules_install zkontroluji
> [...]

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/