Inetd

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Pátek Září 8 12:38:11 CEST 2000

Hi Petr ..

 PN> inetd utne service, je-li spousten prilis casto. (Viz log.) Lze
 PN> nakonfigurovat, co znamena "prilis casto" (man inetd.cond). Je
 PN> ovsem doporucenihodne opustit inetd a pouzit neco chytrejsiho
 PN> (xinetd, tcpserver).

Co znamena "prilis casto" ? Muze to byt tim, ze mam cca 15 masin, ktery si
kazdy 2 min kontrolujou stav mailboxu via pop3 ?
Ale asi to tim nebude, pac v te dobe kdyz inetd neodpovida, tak nepusti
zadnou sluzbu, ne jenom pop3.

Asi zkusim prejit na ten zminovany tcpserv. Kdyz pomuze, dam vedet.

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469