Padajuci Linux pri sietovej komunikacii

Kamil Šrot k.srot na sh.cvut.cz
Pátek Září 8 19:10:58 CEST 2000

"Kamko" <kamko na miesto.sk> wrote in message news:200009080842.KAA10615 na aragorn.ics.muni.cz...
> Po instalacii 100Mb sietovej karty s chipom Realtek 8139 mi vznikol
> nasledovny problem - po chvili sietovej komunikacie linux "padne do kolien".
> Karta je neznackova (resp. znacka ManLi). Skusal som aj inu podobnu kartu s
> tymto chipom od ineho vyrobcu a vysledok bol ten isty. Pri pouziti 10Mb
> kariet Realtek a 3Com bolo vsetko ok. Poradi niekto ake parametre pridat,
> alebo ako na to? Ovladac mam aktualny stiahnuty z netu, skompilovany ako
> modul.

No pouzivam hojne sitovky (Edimax a Microcom) se stejnym cipem a zadny problem jsem s nimy nikdy nemel... muzete se trochu rozepsat o tom jakym stylem ten linux padne "do kolen"?
Napise neco? Jde do "kalendare"? Je neco v logu? Jen zatuhne?

Pro zacatek bych doporucil pouzit standardni ovladac z jadra linuxu, ktere pouzivate (volba RealTek 8129/8139 (not 8019/8029!) support)

Zadne zvlastni nastaveni IMHO nepotrebujete... (muzete zkusit ponastavovat half/full duplex a rychlost, ale nikdy sem to nedelal a vzdycky to jelo...)

C.