Linux - VIRUS

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Září 8 21:34:57 CEST 2000

On Fri, 8 Sep 2000, SadSoul wrote:

> Ahoj,
>
> Díky že jste neodpovídaly na mé dotazy ohledně instalace Linuxu. Riskul jsem
> to sám a přišel jsem o všechny data, pro mě velmi důležitá. Možná že jsem

Tak proto ty srdceryvne vzdechy, uprimnou soustrast Vasim datum :-)
Taky jsem jednou instalovat winNT na PC kde byl linux, a ty mrchy
mi zrusily tu partisnu s linuxem. Z toho plyne ponauceni - pruser muze
nastat kdykoliv, kdyz se clovek hrabe do neceho cemu plne nerozumi a je
vcelku jedno o jaky OS se jedna.