Dotaz

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 8 21:51:12 CEST 2000

Dne Pá, 08 zář 2000 Tomas napsal(a):
>Ahoj, potřeboval bych radu, protože bych rád používal Linux.
>
>Když mám nový program pro Linux, půjde vždy rozchodit na RedHatu i na SuSe?

Pokud budete mit zdrojove kody a potrebne knihovny tak vsude.

>Popř. který z těchto Linuxů je lepší? Jak je to s aktualizací a novými

Zalezi na vkusu kazdy uzivatel jiny nazor.

>ovladači? Jak je to s obsazeným místem na disku při min a max instalaci?

min je tak asi 300M ovsem s tim moc neporidite, max RH6.2 jsou 2CD a dalsi
distribuce jich treba maji 6CD a pokud chcete vsechno nainstalovat?
Jinak max asi 2G.

Mam 20G disk a zatim mi na normalni domaci pouziti staci, predtim jsem to
skousel na 1.2G a to bylo malo.

>Dále mě zajímá, jestli existují v Linuxu programy, které dokáží editovat
>soubory MS Office 2000 nebo alespoň 97 (doc a xls) a tyto soubory se dají
>opět v Officech otevřít.

StarOffice 5.2 - je jak pro win tak linux - a pro win to bylo na mnoho CD jiz
zverejneno.

PS Piste do predmetu neco rozumejsiho jako DOTAZ, POMOC, RADA atd.....

>Předem děkuji za odpověď
>
>Tomas
>tantik na volny.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |