RH62cz - virus & Linux - VIRUS

Sobota Září 9 15:44:31 CEST 2000

On Fri, 8 Sep 2000, SadSoul wrote:

> jsem velmi mladý a nezkušený.

To byli jednou vsichni.

> PS:Psal jsem si o radu, nikdo neodpověděl, byla to jednoduchá odpověď na
> jednouduchou otázku, pro Vás v Linuxu sběhlé.

Nepamatuji si, na co jste se presne ptal, ale pokud se dotazoval podobne,
jako jste zpetne popisoval sve peripetie, tak se moc nedivim, ze nikdo
neodpovedel, protoze jsem z toho vyznamou cast nepochopil (ten "boot
manager" je LILO, nebo neco jineho?).

Timto opakovane (a nejspis marne) apeluji na vsechny tazatele: jestli
chcete slyset odpoved, formulujte ji tak, aby ji snadno pochopil i nekdo
jiny, nez vy sami. Nevim jak ostatni, ale ja nejsem ani telepat, ani
nevlastnim funkcni kristalovou kouli, ani vas nemam rad natolik, abych
se dotazem, nad kterym musim moc premyslet, zabyval, jestlize mne nezaujme
necim jinym.

On Fri, 8 Sep 2000, SadSoul wrote:

> Díky že jste neodpovídaly na mé dotazy ohledně instalace Linuxu.

Ale damy, stydte se, ze jste mu neodpovedelY. (Sorry, to byla rana pod
pas, ale neodolal jsem.) V kazdem pripade neni zac. Rad Vam neodpovim
ani zadny budouci dotaz a usetrim svuj nedostatkovy volny cas (kterym
nyni svevolne plytvam pri psani teto zpravy, ja vim). Flame off.

> Riskul jsem to sám a přišel jsem o všechny data, pro mě velmi
> důležitá. Možná že jsem debil. Možná že jsem neschopný, ale děkuji za
> to že jste mi pomohli uvědomit si to.

I v teto zemi existuji firmy, ktere se profesionalne zabyvaji zachranou
dat na rozborenych discich. To, ze jste sva data neodzalohoval pred tim,
nez jste s cinnosti, o ktere jste si zjevne byl vedom, ze je nebezpecna,
ani jste se neobratil na profesionalni pomoc, kdyz jste uz nebyl schopen
svuj system ozivit nejakym nedestruktivnim zpusobem, pouze dokazuje, ze
Vase data pro Vas zas az tak velkou cenu nemela.