da se nabootovat neexistujici jadro?

Leos Literak literakl na centrum.cz
Neděle Září 10 11:20:40 CEST 2000

Cau,

ja jsem zjistil, ze ano. Nainstaloval jsem si
jadro 2.2.16-ext3 z rpm. Hloupe jsem predpokladal,
ze postinstall script updatuje lilo.conf
a nezkontroloval jsem to. Dalsi den jsem sel na internet
a pppd nenasel modul ppp.o. Modprobe hlasil, ze jej
nemuze najit v 2.2.14! To uz jsem ale na disku nemel.
uname -a mi take tvrdilo, ze jedu na 2.2.14.

takze jsem upravil lilo.conf a restartoval a uz je vse
v poradku. zustaly jen nejasnosti, co se to minule
vlastne nabootovalo? na disku byl fyzicky pouze
2.2.16, presto se vse tvarilo, jako by se nabootovala
skryta kopie 2.2.14.

truth is out there. ale kde?

	LL

-- Leos V. Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na centrum.cz  literakl na penguin.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/