Mirne zatuhnuti PC a zmena casu - RESENI - bylo: Zmena casu zpusobena procesem gpm

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Září 10 12:20:30 CEST 2000

Zdravim,

jak jsem se tu jednou tazal na problem, ze PC zatuhne na par vterin a po
rozbehnuti je cas posunuty o dve hodiny dopredu. Puvodne mi problem
zmizel po zastaveni gpm, ale to byl zrejme omyl - zrejme jsem soucasne
prendal disk do jineho PC. Ted jsem dal disk zase do jineho PC a problem
se znovu objevil i bez gpm. Po dlouhem zkoumani jsem prisel na vinika -
zapnute apm v BIOSu. Nove RH6.2 kernely maji podporu apm zakompilovanou
a tak se stalo ze PC kazdych deset minut usnulo a pak se zase vzbudilo,
ale s blbym casem. Zakazal jsem apm v BIOSu a je po problemu.

BTW - apmd na tom linuxu nebyl spusten - jak to ze to usinalo ? Taky
mne zamrzelo, ze linux usne a nema potrebu to zahlasit do logu.