ftp uploader

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 11 09:14:27 CEST 2000

| Divam se po programku, ktery by mi zautomatizoval uploady. Narazil jsem
zatim na tri (ctyri), z nichz zadny mi nevyhovuje
| - quftp (nikde v dokumentaci neni zminka o prihlasovani pod heslem - jen
anonymne, je to divne, ale nepatral jsem dal),
| - ftpq (nerozumi si s ftp serverem na NT),
| - ncftp (zdrojaky jsou jenom pro konzolove ncftp, ale ncftpput
neobsahuji, taky nevim proc a nepatral jsem)
| - stamp (vyborna vec na vkladani textu do jpg obrazku s moznosti ftp
uplodau, bohuzel skonci na core dumped)

| Mate nekdo z vyse zminovanych uspesne rozbehany nebo pouzivate jiny ?
Pripadne mate napsany sikovny skript, ktery pouziva ftp klienta v linuxu ?
Ozvete se mi, prosim, nejde mi o nic slozitejsiho nez zautomatizovat upload
jednoho souboru na ftp server..

Ja pouzival na logy z routeru tohle a urcite to pojede:

------------------------
#!/bin/sh
#
datum=`date %s`
(/mnt/hda1/ftp -i 192.168.2.30)<<EOF
cd /router.log
put /mnt/hda1/www/acct.txt $datum.txt
quit

EOF
------------------------

Myslim si, ze uzivatele i heslo muzete naspecifikovat budto v .netrc, nebo
to zkusit primo ze skriptu naznacenym zpusobem

.netrc obsahuje:

default login anonymous password ftpbackup na something.somewhere.net

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications