Star Office 5.2 - neni bez problemu

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Pondělí Září 11 09:14:44 CEST 2000

Dobry den!

Daniel Prynych wrote:

> Musite nadefinovat fonty bud pres SPADmin nebo lepe rucne.
> postup je nekde na www.root.cz.
> Pripadne Vam ho poslu z domova.
> Dan

Taky mam s SO 5.2 nejake problemy. Nainstaloval jsem si ho
z CD PCWorldu.

Ackoli nekdo tvrdil, ze tam jsou ceske fonty, v distribuci je jedinny
font s ceskymi znaky, a to Lucida. Pri pouziti Lucidy je tisk vporadku,
ale na obrazovce se mi nechteji zobrazovat ceske uvozovky (vytisknou se,
ale na obr. je misto nich prazdne misto) a pomlcka (en-dash) -- misto
ni je na obr. pomlcka se spatnym kerningem.

Times se sice zobrazi s cestinou (pri natazeni dokumentu z Windoze
Wordu), ale vytiskne se se znaky ISO Latin 1.

Dal nekdo psal o ceskem spelling checkeru -- ale ten mi SO vubec nenajde.

Zapomnel jsem nekde neco nastavit? Poradte mi, prosim.

S diky
Michal Kvasnicka

P.S. Jak je to s licenci te Lucidy? Mohl bych k ni vytvorit virtualni fonty
pro pouziti v TeXu a vystavit je na Fontanasii?

--
Economics is the only field in which two people can get a Nobel Prize
for saying exactly the opposite things.