Prenos dat Win - Linux

Kamil Šrot k.srot na sh.cvut.cz
Pondělí Září 11 09:26:13 CEST 2000

"Milan Svoboda" <tex na sendme.cz> wrote in message news:39BAB859.604A1455 na sendme.cz...

> Ja osobne to delam takhle: ve win pomoci WindowsComandera zkomprimuju co
> chci. I na vic disket. Pak v linuxu spustim emulator windows (wine) a v
> nem WindowsComandera a zase to dekomprimuju.

Sikovne, pokud mate jiz rozbehle WINE... jinak neni nic jednoduzsiho nez proste jeden velky archiv rozdelit na soubory po velikosti diskety a pak je zase spojit, ne? Pripadne si muzete vyrobit i CRC napr. MD5 checksumem...
Jiz zmineny WinCommander toto umi (File/Spilit file)

Ja osobne prenasim data:
a) po siti - inter/intranetu (napr. FTP)
b) na disku

Diskety me asi nemaji radi, protoze se mi uz nekolikrat pokazila velice dulezita disketa... jednou dokonce 2 (to asi proto, ze jsem si ona data vzal dvojmo)

C.