Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jan Vitek vitek na zoner.com
Pondělí Září 11 09:37:29 CEST 2000

Preji pekne pondeli (hnusna ironie, co? ;-)

odpoved typu RTFM vetsinou zahrnuje aspon zakladni nakopnuti spravnym smerem, nemuzete prece cekat, ze v pripade obecneho dotazu za
Vas nekdo vymysli reseni, vetsinou opravdu staci napsat 'zkuste si precist tenhle dokument, pripadne manual k tomuhle programu'

Jan Vitek