RH62cz - virus

Jaroslav Hrdlovič Hrdlovic.Jaroslav na zm.vs.sk
Pondělí Září 11 10:20:17 CEST 2000

Tiez som mal podobne problemy s Linuxom. Hoci nie som ani mlady, aj
skusenosti s inymi OS mam zopar, Linux mi robil a robi velke problemy. Ved
aj samotny Linus Torvalds povedal, ze Linux sa Windowsom moze vyrovnat za
10-15 rokov (ktovie, ci vtedy este budu Windows existovat). Na obnovenie
stratenych udajov by mohol pomoct nejaky program napr. Lost & Found od
Powerquestu (www.powerquest.com/lostandfound/index.html), ktory dokaze
obnovit udaje aj z diskov s poskodenou partition table...  Pokusy s Linuxom
treba robit radsej na diskoch, kde nie su ziadne dolezite udaje po dokladnom
prestudovani prirucky. Ja viem dobre sa radi, horsie sa to uz realizuje.
Linux je skutocne dobry OS pre odbornikov, pre nas ostatnych je zdrojom
nemalych problemov, netreba sa vsak vzdavat, si mlady, urcite sa Ti casom
podari prekonat vsetky problemy a zvladnut aj takyto narocnejsi OS.

Hrdlovič