Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

ivo hanuška - konference hanuska.conference na main.trade-cz.com
Pondělí Září 11 12:17:16 CEST 2000

No, vite ja jsem si tento thread nekolikrat cetl a dost zasnu nad tim, co se
v ***odborne*** konferenci resi. Podle mne zepta-li se nekdo na nejakou
zcela zacatecnickou otazku, tak bud nema cas a chut to resit a pak to
nevyresi, nebo se mu nechce podivat se do dokumentace a pak mu patri aby byl
vykazan do spravnych mezi.

Linux je instituce dobrovolna uz od sveho vzniku. Pokud chce nekdo Linux
pouzivat cini tak dobrovolne a mel by dobrovolne nastudovat prislusnou
literaturu, www stranky a pod. Tato konference by mela resit jine veci, nez
zda zacatecnikum posilat RTFM.

Stejne tak jakakoliv zacatecnicka konference je nanic, protoze na stejnou
otazku budete 1000 lidem odpovidat stejnou odpoved. Pak nejradeji udelejme
server www.linuxprozacatecniky.cz a tam dejme standartni navody na
standartni veci. Obavam se ale, ze stejne alespon 85% zacatecniku vubec
neuzna za vhodne sem se podivat, a radeji se zepta v ***odborne***
konferenci.

Nedivim se nekterym lidem, kdyz posilaji flames, protoze za dobu existence
konference tento problem resili 1001x.

S pozdravem,

IH