Star Office 5.2 - neni bez problemu

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Pondělí Září 11 13:44:19 CEST 2000

On Mon, Sep 11, 2000 at 10:47:26AM +0200, Miroslav PRAGL wrote:
> Pridam se s dotazem. Je nekde nejake kompletni czech-howto pro Staroffice
> 5.2?

Nektere, ne prilis obsazne dokmenty lze vyhledat na www.root.cz. V
SuSE CR se StarOffice a ceskym fontum venuji ja, a na co narazim a
zjistim, ze funguje dam do "pocestovaciho" balicku. Je to RPMko, ktere
se da v SuSE Linuxu nainstalovat pres puvodni instalaci StarOffice. V
zasade obsahuje vsechny postupy, ktere se kde objevily plus nektere
vlastni.

Balicek zatim pokryva StarOffice 5.1, ale vetsinu postupu lze
aplikovat i na 5.2.

Soubor je k dispozici ke stazeni na www.suse.cz/cz/download. Bohuzel
ma depencenci na nektere baliky ze SuSE, takze s nim bude na jinych
distribucich trochu prace.

K dotazu na spatny tisk ceskych znaku z dokumentu importovaneho z
Wordu:

Zkuste pouzit tiskovy filtr sofc z vyse uvedeneho baliku a dejte mi
vedet, co to dela.

> Take mam problemy s Javou pod SO - nainstaloval jsem si tusim 1.2.2,
> nastavil globalni cestu - SO ji nenajde ani kdyz ji nabrousim rucne. Zjevne
> potrebuje jeste nejake env. promenne (?).

Jak vyzkousim, jetstli mi Java funguje. Jedina zminka o ni byla, kdyz
mi ji SO detekoval pri instalaci. Jinak o ni nevim...

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz