mount -t smbfs, zamrznuti pri poruse site

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 11 13:53:17 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Roman Slechta wrote:

>     Ahoj,
>
> pouzivam mount -t smbfs ... a pracuji s daty jinych pocitacu,
> ale kdyz se ztrati spojeni tak mi zamrzne cely pocitac, to te doby
> nezli se spojeni obnovi. Co delam spatne? RH 6.2 cz

Pokud jsou pres to spojeni otevrene souvbory tak je to normalni. System
proste ceka, az bude moct pokracovat. NFS se chova uplne stejne.

Nicmene melo by byt mozne prejit na jinou konzoli a delat tam neco jineho,
pripadne zabit procesy, ktere zatuhly.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.