Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Marek 'Marx' Grac marx na zero.sk
Pondělí Září 11 15:15:57 CEST 2000

Zdravim,

> Linux je instituce dobrovolna uz od sveho vzniku. Pokud chce nekdo Linux
> pouzivat cini tak dobrovolne a mel by dobrovolne nastudovat prislusnou
> literaturu, www stranky a pod. Tato konference by mela resit jine veci, nez
> zda zacatecnikum posilat RTFM.
>
> Stejne tak jakakoliv zacatecnicka konference je nanic, protoze na stejnou
> otazku budete 1000 lidem odpovidat stejnou odpoved. Pak nejradeji udelejme
> server www.linuxprozacatecniky.cz a tam dejme standartni navody na
> standartni veci. Obavam se ale, ze stejne alespon 85% zacatecniku vubec
> [...]

   Bol by niekto ochotny napisat, co su to zac tie standarne veci, projekt
ktory vediem (HROCH na hroch.zero.sk), sa zaobera (prevazne) prekladmi
dokumentacie k Linuxu, nie su to sice ziadne veci vhodne pre absolutneho
zaciatocnika, ale pokial to bude mat rozumnu dlzku som ochotny zohnat
prava, a prelozit to do slovenciny (snad to postaci), jedine co by som
potreboval by boli KONKRETNE adresy, adrsy typu: www.linuxdocs.org mi
nepomozu, a ak by niekto xel pomoct nielen prisun adries a dokumetov v
anglictine je len vitany. BTW: o tom ze to neni az tak newbie-friendly
svedcia preklady HOWTOs typu: zdielanie swapu medzi Linux a Windows
(pribudne v priebehu utorka), virtualne domeny v sendmaily, automount, ...
Suhlasim s tym, ze toho este nie je vela, ale kazdy tyzden nieco pribuda
(snazim sa nespadnut pod hranicu 40 kb/ tyzden).

Preto, este raz ak viete o dokumente pre zaciatocnikov v anglictine
(teoreticky aj vo francuzstine, nemcine, hebrejcine) tak mi poslite jeho
adresu. A ja sa pokusim o ostatne ....

						Marek `Marx' Grac
					    koordinator projektu HROCH
   I   ...  a hlavne se nestrat sam sobe.          I
    \        			V. Vysockij       /
        \          Marek 'Marx' Grac	      /
          \                  marx na zero.sk   /