Problem FTP na linky

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Září 11 15:25:58 CEST 2000

Zdravim,

Zdenek Lukes <lukes2 na kn.vutbr.cz> napsal:
> Mam takovy problem mam pouzivam PROFTP server. Data na FTP ukladam  do
> /ftp/pub, ale potreboval bych k adresari pub prilinkovat dalsi adresare,
> ktere jsou ulozeny na jine partition. Pokud pouziji prikaz ln -s
> prolinkuje mi data do adresare pub, ale pro pritupu pomoci ftp me do
> adresare nepusti. Nevite nekdo jak bych mohl tyto adresare prolinkovat,
> abych didel data i pomoci ftp ????

Sice jste to primo neuvedl, ale rekl bych ze adresar /ftp/pub bude asi
chrootovan, ze? To by mohl byt problem. Ext2 hard linky nepodporuje (nebo
lepe receno, nejsou dovoleny) a symlink zacinajici nad chrootovanym adresarem
z pochopitelnych duvodu nelze pouzit. Jedine mozne reseni, ktere me ted
napada je NFS. Proste exportnete kyzeny adresar a namountujete do chrootovaneho
prostredi.

S pozdravem

Mila Kuchta