rekompilacia jadra

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Září 11 15:21:53 CEST 2000

Mam problem s modulmi pri kompilacii. Neviem, ci som v postupe nieco nezabudol
(uz davnejsie som to nerobil), ale zda sa mi ze nie.
1, spustim make xconfig a navolim si to co chcem mat v jadre savenem
konfiguraciu
2, premenujem adresar modulov napr. z /lib/modules/2.2.14-5.0 na old
3, skompilujem nove jadro pomocou:
make dep clean bzImage modules modules_install
4, vytvoreny novy bzImage prekopirujem do /boot a premenujem povedzme na
vmlinuznew
5, upravim lilo tak, ze pridam novu volbu spustim prikaz lilo (initrd pouzijem
z povodnej volby)
6, po reboote zvolim danu novsiu volbu a vo vypise modulov mam chyby

Bohuzial opakoval som to uz viackrat a stale mi to nechce pracovat spravne s
modulmi. Uz si neviem rady. Na co som zabudol?

Za odpoved vopred dakujem

Igor

PS: pravdaze podporu modulov som si v konfiguracii nevypol ta tam je

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia