Riva TNT2 M64 XFree86 4.0(.1) problem

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Září 11 16:31:53 CEST 2000

Dne Po, 11 zář 2000 Radim Gelner napsal(a):
> Nevim jestli vas zklamu nebo potesim :-), ale na velmi podobne
> konfiguraci, jako mate vy nam to tu beha uplne bez problemu.
>
> S chovanim, ktere popisujete, jsem se uz take setkal. Chyba byla nekde
> mezi kernel modulem, modulem agpgart a driverem od Nvidie.

Ba, ba, tak, tak

kdybych byl rychlejsi, napisu ta same, mam ve stroji s chipsetem VIA Apollo 133
kartu s Vantou (podle nekterych je to to same co M64) a mam naprosto stejne
zkusenosti. Bez AGP to jede, s AGP v kernelu (agpgart.o) to taky jede, s AGP
primo z driveru od nVidie to tuhne. Mimochodem uplne stejny problem mam s timto
strojem i v NT 4.0 s nekolika poslednimi referencnimi drivery od nVidie co se
snazi o zapnuti AGP. Docela dlouho mi trvalo, nez jsem prisel na to, jak i v
NT4.0 vypnout AGP.

Jinak co se tyce linuxu a TNT/TNT2 karet je dobre obcas procist diskusni
skupinu na  http://lists.surfsouth.com/archive/linux-nvidia/

Frantisek Dufka