Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Pondělí Září 11 19:10:44 CEST 2000

        IMO by se toto mohlo stat kompletni zhoubou pro usery a
beginnery.
Zkuste si predstavit, ze by si kazdy odbornik odfiltroval zpravu, a tim
by nikdo nemohl danemu userovi pomoct, mozna by si mohli pomoct jenom
sami useri navzajem ale o tom silne pochybuji, kdyz ma nekdo zavaznejsi
problem. A timto by potencialni linux-guru skoncili z5 u windowzu :)).
        Existuje jeste ta skupina, ktera by i po precteni meta-FAQ byla
schopna
se zeptat "jak zkopiruji soubor", mno a tak by po filtrovani byli
odvrhnuti zase vsichni, ale inteligenci otazky z predmetu "beginner:..."
neposoudnite.

Jakub Mahdal