[OFFTOPIC] studovna v Brne

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Září 11 22:29:50 CEST 2000

Tomas Augustyn <augustyn na bart.math.muni.cz> writes:

> Tak si predstavte, ze nam v Brne zavedli celouniversitni pocitacovou
> studovnu a odmitaji nam instalovat Linux. Tak tady jedem pod Windows a je
> to k zblazneni.

I ty blabolile jeden. Linux se tam nebude instalovat proto, ze se o to
nema kdo starat. Jestli najdes dostatek pomocniku, tak se urcite najde
moznost, jak tam ten linux nainstalovat. Ale primarnim zamerenim te
ucebny je styk s informacnim systemem MU.

> Co mam delat?

Hod jim tam granat. Ale pozor, sef te studovny je pomerne dobry
strelec. Ma prvni vykonostni tridu, tak bacha, at to nekoupis.

Brno, Czech Republic