Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Pondělí Září 11 23:27:03 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Mirek Kokrda wrote:

> Fakt je, ze reagovat pomoci RTFM by se mohlo primo adresatovi a necpat
> to do konference. To by snad nebylo moc prace navic ;))

Jo, jenze pak "nevychovame" mlcici vetsinu (zacatecniku) a tazatel dostane
RTFM 10x (direct) a bude nastvany jeste vic. Tyto flamewar se v konferenci
budou opakovat porad, stejne jako prichazeji novi uzivatele Linuxu :-] -
pockejte, az prijdou v rijnu do skol vysokoskolaci.... jenze to uz my
vsichni tady budem vedet, co se slusi a patri ;-)

Jak prekvapive (mily Watsone), ze i guru ctou manualy (NENI TO POTUPA!!!).
Dokonce bych rekl, ze ja jich ctu cim dal vic....

Navic ctenim manualu zjistite PROC je to tak (a ne jen JAK to udelat).
Nejhorsi je, kdyz si BFU mysli, ze sezere moudrost za 2 dny a ze guru mu
upira pravo na vedomosti....

--
                        Milan Kerslager