Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Úterý Září 12 07:28:20 CEST 2000

dokazete si predstavit, ze by kazdy na svete zacal dodrzovat zakony. to je
zhruba stejna absurdita, jako tu co uvadite vy!

Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic